Document management System

Elastyczne narzędzie do zarządzania dokumentami
i procesami administracyjnymi

Czytaj więcej

Zalety i zastosowanie

Pozwala na nadzór nad dokumentem w całym cyklu trwania obiegu

Nie narzuca klientowi żadnego sposobu katalogowania – pozwala na tworzenie dowolnych rejestrów i katalogów oraz powiązań między nimi

Umożliwia szybki dostęp do dokumentów poprzez  repozytorium kopii elektronicznych – eliminuje konieczność szukania w segregatorach

Pozwala utrzymać porządek  korespondencji dzięki wbudowanemu modułowi obsługi korespondencji

Ułatwia działanie personelowi dzięki wprowadzeniu określonych procedur działania w odniesieniu do poszczególnych typów dokumentów

Eliminuje powstawanie zaległości poprzez ewidencjonowanie i monitorowanie przebiegu spraw – wysyła alerty

Wydatnie wspiera pracę kancelarii podatkowych i biur rachunkowych

Eliminuje bałagan w prowadzeniu spraw podatkowych i kadrowych klientów biura

Rejestruje wszystkie wysyłki deklaracji dla urzędów

Pomaga uniknąć kar za nieterminowe rozliczenia z instytucjami i urzędami poprzez system przypomnień

Protokolarne przyjmowanie i wydawanie dokumentów

Wspomagające prawidłowe rozliczanie składek w teczkach kadrowych

Umożliwia kontrolowanie numeracji faktur, a także Księgi Przychodów i Rozchodów dla klienta

Pomaga ewidencjonować czas pracy pracowników w obsługiwanych firmach z uwzględnieniem spersonalizowanego słownika nieobecności / urlopów

Wspiera rozwój sprzedaży za pomocą funkcjonalności CRM

Zwiększa konkurencyjność firmy poprzez sprawniejszą obsługę klientów

Pozwala uniknąć bałaganu i marnowania okazji dzięki wspólnej bazie danych klientów i aktywności handlowych

Usprawnia planowanie aktywności handlowych i marketingowych

Eliminuje błędy wewnątrz firmy wynikłe z rozproszenia informacji o klientach i projektach sprzedażowych

Pozwala na zintegrowanie poczty elektronicznej

Usprawnia zarządzanie projektami wdrożeniowymi

Wspiera procesy decyzyjnych poprzez dostarczanie przekrojowych danych historycznych

Utrudnia zabranie cennych danych odchodzącym pracownikom

Specyfikacja techniczna

WYMAGANIA DLA SERWERA:

• 4GB pamięci RAM • Procesor 2-rdzeniowy 2.5GHz • 200GB HDD • Platforma .NET 4.5 lub Mono 4.0
• System operacyjny Linux, Windows 7 lub nowszy

BAZA DANYCH:

• Baza danych PostgreSQL 9.4 lub wyższa

PRZEGLĄDARKA:

• Chrome, Firefox, Edge, Internet Explorer 11 lub wyższy

ISTOTNE CECHY:

Nie wymaga instalowania klientów, wtyczek itd. Nie wymusza dodatkowych inwestycji w inne narzędzia
Współpracuje z rozwiązaniami Intrapp DIN, Intrapp Flex

Interfejs w języku polskim, jak również możliwość łatwego przetłumaczenia na każdy popularny język

Posiada własny wbudowany serwer HTTP/HTTPS, co zabezpiecza go przed standardowymi atakami zewnętrznymi i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa

Dwukierunkowa komunikacja zapewniająca krótki czas reakcji na zadane zapytanie z wykorzystaniem serwera WebSocket

Szyfruje połączenia kluczem SSL. Serwer aplikacji działa na systemach Windows, Linux oraz Mac

Posiada zewnętrzne API, służące do integracji z programem